Strategic Management
In deze onzekere tijden is het belangrijk up-to-date te zijn met het strategisch beleid en dit aan te passen aan de constant veranderende situatie van de economie, politiek en conjunctuur. Jij, als manager zult flexibiliteit moeten kunnen garanderen van zowel jezelf, je organisatie en je medewerkers. Constant inspelen op wat morgen ons gaat brengen, zonder uit het oog te verliezen wat vandaag continuïteit voor het bedrijf en service richting de klant waarborgt.
Om je te ondersteunen in deze lastige, maar niet onoverkomelijke uitdagingen hebben wij een cursus ontwikkeld die de deelnemer helpt in het maken van beslissingen op strategisch niveau, aanpassen van strategische wegen die bewandeld worden en adequaat, maar niet overhaast deze wegen waar nodig aan te passen.
Prijs
Op offertebasis
Duur
9 sessies
Locaties
Vianen, Den Bosch of in-company
Tijdens de strategisch management cursus worden de volgende onderwerpen behandeld:
Dagdeel 1: Wat is strategisch management en waarom is het belangrijk?
Dagdeel 2: Visie en missie.
Dagdeel 3: Externe factoren en invloeden.
Dagdeel 4: Interne factoren en invloeden.
Dagdeel 5: Vijf generieke competitieve strategieen, welke is de juiste voor mijn organisatie?
Dagdeel 6: Out of the box.
Dagdeel 7: Uitvoering strategie.
Dagdeel 8: Rapportagepresentatie.
Dagdeel 9: Bespreken van uw strategisch plan en examen voorbereiding.
Duur
Negen dagdelen van 18.45 – 21.45 uur.
Lesdata
Op aanvraag.
Leslocatie(s)
Op onze locatie in ‘s-Hertogenbosch of Vianen.
In-company
Het is ook mogelijk om deze opleiding in-company te verzorgen. Vraag hier een offerte aan.
Wil je meer informatie over studiemateriaal, locaties, prijzen en roosters? Neem dan contact met ons op via onderstaand formulier.