Effectief telefoneren
De training effectief telefoneren is gericht op iedereen die in zijn werk (zakelijke) telefoongesprekken voert met interne en/of externe klanten.
Prijs
Op offertebasis
Duur
2 sessies
Locaties
In-company
De manier waarop je de telefoon beantwoordt zegt veel over jou als organisatie. Effectief telefoneren is een belangrijke succesfactor voor het bedrijf. Door de komst van de mobiele telefoon bellen we bovendien meer dan ooit. Lastig is het dat wij tijdens een telefoongesprek geen oogcontact kunnen maken en daardoor niet kunnen controleren hoe de ander reageert. Ook missen we de lichaamstaal zoals knikken, blozen of schouders ophalen.
Maar hoe blijf je professioneel en vriendelijk als de telefoon onophoudelijk gaat, je klachten aanhoort, je informatie duidelijk en helder moet overbrengen en tussendoor een klant moet bellen voor een afspraak? Deze training is erop gericht om telefoongesprekken professioneel en klantgericht af te handelen. We maken hierbij gebruik van het rollenspel. De oefeningen worden door de trainer uitgebreid besproken.
De duur van de opleiding is 2 dagdelen.
In-company
Deze training kan in-company worden verzorgd. Vraag hier een offerte aan.
De prijzen zijn op offertebasis.
Je kunt hier een offerte aanvragen.
Btw-vrij
Volg je de opleiding particulier? We kunnen je btw-vrij factureren. Investeer in je toekomst, vraag naar de mogelijkheden.